Afgelopen week is er weer heel veel gedaan met hulp van Merijn en Mitch. Twee boezemvrienden met (te)veel energie die we goed konden gebruiken. En … het is ons gelukt. Eind van de week waren ze toch ook wel een beetje moe
.
Heel even dan. haha.
Naast al het werk voor de casa hebben ze ook nog alle huistoppen beklommen en een nachtje in de bivak op de Mont Fallere (3061m) geslapen samen met Tomo. Heerlijk om hun enthousiasme een week ons heen te hebben
.
Een compilatie van afgelopen week kun je bekijken in dit filmpje.
Wil je deze zomer je vakantie bij ons vieren? Boek dan alvast je appartement op onze website! www.casadimontagnathouraz.com
