Weer een middagje voor kwartjes, euro’s en daalders geshopt bij Het Goed Nijmegen. Wat een feest! Zoals je ziet hadden we niet genoeg aan één karretje
. Kapstokken, lampen, kussens, kleden, plaids, manden, voorraadpotten en een nachtkastje.
Heerlijke middag samen met mijn vriendinnetje Raymonda gehad. Wij zijn blij!

